Ring til os

Vi er ved telefonen alle hverdage fra 8-16
Ring 77 345 123 - eller skriv til os her.

Fjernsupport

Klik her for at hente

(fjernsupport ydes kun efter aftale)

Hvordan retter jeg i mit spamfilter?

Filteret kan rettes via dit kundelogin:

– Vælg menuen ‘e-mail/FTP -> email-brugere’

– Tryk på blyanten i kolonnen ‘Muligheder’, som er placeret i højreside.

– Her kan du vælge hvor meget der skal til, før en email betragtes som spam. Du kan angive et tekst som tilføjes i emnefeltet, hvis en email betragtes som spam. Du kan angive hvor meget der skal til, for at en spammail slettes inden den ender i den indbakke.

– På whitelisten kan du angive adresser som ALTID skal igennem filteret. – På blacklisten kan du angive adresser som ALDRIG skal igennem filteret.

– Tryk på ‘Gem ændringer’ for at anvende rettelserne.

BEMÆRK: Hvis du har sat din konto til at videresende til en anden adresse, vil email ikke blive scannet inden videresendelsen.