Har du problemer med mail ? – start her
Læs teksten nedenfor – og ser derefter mere i dit kontrolpanel:
Kontrolpanel
Jeg kan hverken sende eller modtage email på min konto hos internet123?
– se efter på forsiden af dit kontrolpanel om din IP-adresse er blokeret i vores firewall?
I så fald kan du fjerne blokering samme sted.
Er du ikke blokeret kontakter du supporten på …
Bliver du blokeret gentagende gange kontakter du supporten på …
Jeg kan modtage, men ikke sende email på min konto hos internet123?
– se efter i dit mailprogram, hvad der er angivet som servernavn til udgående post?
Se herefter i dit kontrolpanel ->brugere/e-mail.
Klik på forstørrelsesglasset under muligheder, ud for den enkelte konto. Hvis det indtastede adskiller sig fra det som står i dit kontrolpanel, er dit mailprogram sat op til at sende mail gennem en anden server end internet123s.
Andet:
Måske er din plads opbrugt:
https://support.i123.dk/jeg-kan-ikke-logge-pa-min-mail-outlook-mm.html